Andreas drar till England

Tidig morgon. Många tankar och minnen. Nu drar nr 3 ut i vida världen. Det var där det började en gång. I England. Torgny och jag träffades där i juli 1981. Vi har fått många goda år tillsammans och Andreas är ett av bevisen på det. Sin käresta har han redan med sig, Andrea, men vi hoppas att de blir många erfarenheter rikare. Ta väl hand om varandra, Andreas, Andrea och Johan (Andrea's klasskompis).


Frukoststunden är viktig. Gott att äta och trevlig pratstund på söndagsmorgonen.


Andrea, Andreas och Johan är glada och taggade inför flytten till England. Resan började med buss till Oslo.


Ett

Lycklig resa, och passa på och njut av fish n´chips!

Mamma Gunilla och Pappa Torgny

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i England! Du har väl plats för syskonen när vi kommer och hälsar på! ;) Kram Syrran

2009-09-06 @ 11:13:42
Postat av: Anonym

Jajjemensan! Vi Har det fint och plats finns det! Jag bor hos Andrea som mitt rum använder jag bara som kontor. Ni är välkomna när som! :)

2009-09-16 @ 13:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0