Runt i Naturen

Som barn bodde jag några somrar på Väddö i Roslagen. Det har lämnat outplånliga sommarglimtar i mitt barnaminne. Idag besökte vi väkustska naturreservatet Veddö. Lika vackert som min barndomsö. Med kamerans hjälp kan jag dela med mig av det vackra. Jag tar minneskort med lilla kameran och Torgny tar artistiska med den stora. Det finns så mycket vackert att upptäcka. Med hjälp av kartor går det att hitta de här pärlorna. Eller fråga i restaurangen eller på hotellet. De har många bra tips.

Torgny bakom kameran och fåglar framför

Jag gillar också möjligheten att resa kullinariskt med hjälp av restauranger. Den här fanns i Fjällbacka och kockan sjöng på tailändska medan hon lagade vår mat. Torgny har raderat bilderna av misstag men gott var det!

Gott, snabbt och billigt.

Fånga dagen!

Mamma Gunilla och Pappa Torgny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0