Mamma på rymmen :)

Det är väl uppenbart att jag förutom mat bl.a. älskar blommor. När jag insåg att Torgny inte hade tid att följa med (på grund av präst- och diakonvigning) till Rottneros stod mitt hopp till Karatrina som också gillar blommor (och mat). Hon hade tid och lust och vi drog till Sunne och trädgårdsfestivalen i Rottnerosparken. Mycket fina blommor och glada människor. Vi fick god mat också. Sunne spa var där och serverade en trerätters lunch i Rottneroshallen. Vi åt och njöt och drömde om att arrangera en stor fest i den magnifika parken. Se själva så fint det är!

Söt flicka i vacker omgivning     En ovanligt blå blomma     Barnet i focus     En ödmjuk man

Jag hade börjat äta förrätten innan jag kom på att jag skulle ta kort. Det var spenatpaj med skinka, jättegott.



Tack för skjuttsen och sällskapet.

Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0