Findus på semestern

Igår startade semestern. Sex veckor. Skönt! När jag kom hem var jag lite mör så jag tittade vad som fanns i frysen. Där hittade jag en ny sorts Findusgrönsaker med pestosås. Couscous går fort att laga tilll och att värma falafel likaså. I frysen fanns även några kycklingar till mig och pojkarna. Jag stekte några körsbärstomater också och vips var middagen klar. Nu ser jag fram emot en lång skön semester med lite mera omsorgsfull matlagning. I morgon ska vi grilla så i eftermiddag marinerar jag grönsaker. Blir det bra ska jag dela med mig av recepten.

Första semestermaten blev enkel men god.

Vi ser fram emot en skön semester!

Mamma Gunilla och Pappa Torgny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0