Sådan ska jag aldrig bli!

Jag minns när jag var liten och tyckte att släktingarna som klappade en på huvudet  och sa "Vad stor du blivit" var urtrista. Sådan skulle jag aldrig bli! Nu är jag där! I dag fyller vår Samuel 25 år. Vart tog tiden vägen?!

Tack vare våra fem barn så hänger vi med lite i tiden. Vi lyssnar inte bara på gamla godingar på Spotify. Just nu lyssnar jag på Maja Gullstrand.

Här kommer i alla fall några nostalgiska tillbakablickar.

Hanna och Samuel på gång.

Först kusin Hanna och Samuel i mammornas (systrarnas) magar maj 1984. Kolla brillorna, bågarna är moderna igen.

Vi passar Hanna när mor och far är på minibröllopsresa

Kusinerna i december 1984. Vi passade Hanna på Gitarrgatan. Kolla 70 talsfärger och -tapeter.

Samuel på västkusten 1988

Samuel på västkusten, Mollön 1988. Solen lyste hela somrarna på den tiden. Byxorna är supernostalgi. De hade pappa Torgny på 50-talet.
Ooops I did it again!

Grattis på 25-års dagen!

Mamma Gunilla och Pappa Torgny

Kommentarer
Postat av: Samuel

Tack för hälsningen och de fina bilderna!

2009-08-24 @ 14:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0